gadzety PLD :>

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 19 Cze 2002, 01:00:37 CEST

On Wed, 19 Jun 2002 00:45:01 +0200 (CEST)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> On Wed, 19 Jun 2002, Robert Kurtys wrote:
> [..]
>
> Czym chcesz tu handlować ?
> Mówiłem już: własność loga powinna pozostać przy jego twórcy o ile zasób
> zostanie udostępniony na zasadach na jakich jest mpżliwe posługianiem się
> logo Debiana. Coś takiego wystarczy nam w zupełności.
>
> W żaden sposób takie podejście niczego nam nie wiąże/ogranicza z punktu
> widzenia PLD. Wręcz ułatwia to posługiwaneim się tym dobrem do
> propagowania projektu.
> I co dużo ważniejsze: także tego typu podejście zwalnia z potrzeby
> [...]
echh... fatalnie cytujesz(i to nie 1 raz), mam nadzieje , ze w dobrej wierze :)
gdybys dolaczyl choc 3 poprzedzajace linijki...

sens fundacji (w odniesieniu do _tego_ watka jest taki: jesli chcemy kogos w
jakis sposob "opodatkowac" to najprosciej via fundacja, jesli nie chcemy to OK i
po temacie :)))