SPECS: mozilla-Lang-PL.spec NONE->1.1 [adgor]

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 20 Cze 2002, 00:17:36 CEST

Dnia śro 19. czerwiec 2002 22:36, Jakub Bogusz napisał:
(...)
> [1] ale z tego co widzę, podane URL-e wskazują na mirror zamiast
> oficjalnego źródła - to jest chyba na sourceforge?
http://mozillapl.sourceforge.net/modules.php?op=modload&name=NS-SourceforgeDownloads&file=index
Tam jest tylko lista mirrorów - jeśli te pliki leżą na sourceforge to są
bardzo dobrze ukryte :)
BTW: Dziś rano włączyłem to do mozilla.spec i dodałem na wszelki wypadek
"--with no_PL" - to powinno załatwiać sprawę poślizgu polskich tłumaczeń w
stosunku do przyszłych wersji mozilli. Jeśli te zmiany zostaną zaakceptowane
to mozilla-Lang-PL.spec przestanie mieć rację bytu.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl