SPECS: mozilla-Lang-PL.spec NONE->1.1 [adgor]

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 20 Cze 2002, 11:07:45 CEST

On Thu, Jun 20, 2002 at 12:17:36AM +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Dnia śro 19. czerwiec 2002 22:36, Jakub Bogusz napisał:
> (...)
> http://mozillapl.sourceforge.net/modules.php?op=modload&name=NS-SourceforgeDownloads&file=index
> Tam jest tylko lista mirrorów

Na głównej stronie są jakieś linki do jednego z mirrorów sf...
> - jeśli te pliki leżą na sourceforge to są
> bardzo dobrze ukryte :)

...a pliki są w standardowym miejscu, np:
ftp://ftp.sourceforge.net/pub/sourceforge/mozillapl/
albo
http://prdownloads.sourceforge.net/mozillapl/ (z wyborem mirrora)

> BTW: Dziś rano włączyłem to do mozilla.spec i dodałem na wszelki wypadek
> "--with no_PL" - to powinno załatwiać sprawę poślizgu polskich tłumaczeń w
> stosunku do przyszłych wersji mozilli.

Bardziej standardowe by było --without PL

--
Jakub Bogusz