Filesize limit exceeded

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Sob, 22 Cze 2002, 02:06:38 CEST

Witam.

Mam problem, taki jak w temacie. Używam PLD regularnie apdejtowanego
przez apt z ra/base (bez test). Na dowolnej maszynie z taką konfiguracją
mogę powtórzyć ten problem przez:

   dd if=/dev/zero of=test.bin bs=`echo '1024 1024 * p'|dc` count=3000

(gdzieś, gdzie jest to 3G wolnego miejsca)

Problem jest powtarzalny na ext3 i fat32 spod Linuksa.

Nie jest to na pewno wina kernela, bo bez problemu podmontował przez
loopback plik o rozmiarze 3.5G, który był odtworzonym z backupu na
partycji FAT32 pod windows obrazem partycji ext2. Podejrzewam więc glibc
i okolice.

Czy ktoś ma jakieś sugestie, jak sobie z tym poradzić? Trochę to wstyd,
kiedy windows 98 pozwala mi obrabiać większe pliki video niz mój Linux
(zwłaszcza, że specjalnie do tego celu mam partycję 100G).

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35