SPECS: xine-lib.spec 1.46->1.47 [jajcus]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 23 Cze 2002, 16:45:38 CEST

On Sun, Jun 23, 2002 at 04:15:00PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> No to trzeba było sie godzine wstrzymać z upgrade :->
? Zaraz będzie commitnięte.
Tylko uwaga: testowałem to w środowisko częściowo-nestowyn, ale mam
nadzieję, że na "czystm Ra" też się zbuduje

> Pakietów z rel neicałkowitym nadal jest troche i wygląda że część osób
> wogóle zapomina że powinna coś dokończyć i że lepeij w takiej sytuiacji
> byłoby nie zaczynać.
Czemu? Każdy kawałek roboty, nawet niedokończonej jest cenny. Ważne,
żeby póki ktoś tego nie dokończy (nie musi to być ta sama osoba co
zaczęła) nie trafił taki pakiet na FTP.

Pozdrowienia,
        Jacek