SPECS: xine-lib.spec 1.46->1.47 [jajcus]

Nie, 23 Cze 2002, 17:07:08 CEST

On Sun, 23 Jun 2002, Jacek Konieczny wrote:

> ? Zaraz będzie commitnięte.
> Tylko uwaga: testowałem to w środowisko częściowo-nestowyn, ale mam
> nadzieję, że na "czystm Ra" też się zbuduje

OK.

> Czemu? Każdy kawałek roboty, nawet niedokończonej jest cenny. Ważne,
> żeby póki ktoś tego nie dokończy (nie musi to być ta sama osoba co
> zaczęła) nie trafił taki pakiet na FTP.

Chodzi o to że żadko która zmiana z rel neicałkowitym wygląda na
niedokończną co raczje autor nie miał czasu pzretestować tego :)
W twkim wwypadku o ile brak było czasu na testowanie widać że pakeity
takie maja tendencję do leżakowania w takeij postaci dłużej.
Chdzi porostu o to zbey takich sytuacji unikać albo pzrynajmniej pamietać
że trzeba coś skończyć (o ile gdzieś nie zostało zaznaczone co jeszcze
jest do skońćzenai lub nawet nei ma tam NYF).