SPECS: xine-lib.spec 1.46->1.47 [jajcus]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 23 Cze 2002, 18:22:13 CEST

On Sun, Jun 23, 2002 at 05:07:08PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Chodzi o to że żadko która zmiana z rel neicałkowitym wygląda na
> niedokończną co raczje autor nie miał czasu pzretestować tego :)
> W twkim wwypadku o ile brak było czasu na testowanie widać że pakeity
> takie maja tendencję do leżakowania w takeij postaci dłużej.
> Chdzi porostu o to zbey takich sytuacji unikać albo pzrynajmniej pamietać
> że trzeba coś skończyć (o ile gdzieś nie zostało zaznaczone co jeszcze
> jest do skońćzenai lub nawet nei ma tam NYF).
To powiedz mi może co mam zrobić z takim xine-dmd-plugin.spec.
Zacząłem upgrade, ale utknąłem na jakimś problemie z libtool,
z którym nie mogę sobie poradzić. Nie mam czasu więcej w tym
grzebać.
Commitnąć to, czy nie? Z całkowitym rel., czy z ułamkowym? W branchu?

Pozdrowienia,
        Jacek