smbfs i kernel 2.4.18

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 24 Cze 2002, 10:32:14 CEST

On Sun, 23 Jun 2002, Piotr Pawłow wrote:
[...]
> Jun 19 08:20:35 pld kernel: scsi : aborting command due to timeout :
> pid 63, scsi0, channel 0, id 0, lun 0 Test Unit Ready 00 00 00 00 00
> Jun 19 08:20:35 pld kernel: SCSI host 0 abort (pid 63) timed out -
> resetting
> Jun 19 08:20:35 pld kernel: SCSI bus is being reset for host 0 channel
> 0.

Jak dla mnie to wyglada, na to, ze system sie nie wyrabia ...
mialem to samo jak jak podpiolem na jednym kablu szybki dysk i wolna
nagrywarke. Stracilem nad tym trzy tygodnie ...
Po separacji dysku i nagrywarki wszystko wrocilo do normy ..
Ten sam efekt, moze sie pojawiac, przy probach czytania uszkodzonego CD.

Pozdrawiam.
				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}