Dziwny plik???

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Pon, 24 Cze 2002, 17:41:02 CEST

Witaj Blues,
Dnia 24 czerwca 2002, o 10:00 napisałeś:

> malekith! Do tablicy...
> Podobno to miało być już dawno temu poprawione...

U mnie to samo, miniso z... nie pamiętam :) Ale takie co były koło
czwartku na ftp.kernel.pl/pub/People/malekith/. Nie wiem jak inni, ale
ja na czas stawiania systemu zakładam jakieś proste hasło, jak system
stoii i wpinam go do sieci to zmieniam pasełko.

Tak btw, da się wogóle w PLD wykorzystać znajomość tego hasła? ssh by
default nie działa, su wymaga grupy wheel, coś jeszcze? POP3 i FTP też
odpadają...

--
Nikt nie jest nieomylny. W szczególności ja.
baseciq w baseciq.org