Dziwny plik???

Piotr Szewczuk piotr w kbn.gov.pl
Wto, 25 Cze 2002, 08:08:16 CEST

>Tak btw, da siê wogóle w PLD wykorzystaæ znajomo¶æ tego has³a? ssh by
>default nie dzia³a, su wymaga grupy wheel, co¶ jeszcze? POP3 i FTP te¿
>odpadaj±...

         I ja zauwazylem ze znajomoscia tego hasla raczej nic sie nie da
zrobic,
ale z drugiej strony jak jakis niedoswiadczony admin postawi serwer na PLD
a nie bedzie wiedzial
o "magicznym:-)" pliku i ktos go podejrzy i pozna haslo a pech chcial iz
admin ustawil takie samo na
innym sprzecie to............... . Wiem iz to wielce naciagana teoria
spiskowa, ale warto by bylo jednak
albo sie tego pozbyc albo wrzucic do dokumentacji info iz cos takiego istnieje.

Pozdrawiam
Piotr