Re: ssh 3.3.p1 i rpm z kontrolą listy plików

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Pon, 24 Cze 2002, 17:43:04 CEST

Witaj Witold,
Dnia 24 czerwca 2002, o 13:14 napisałeś:

> Może jakieś przykładowe logi zdziałane tym rpm-m (szczególnie takie,
> gdzie dużo plików jest i się wykłada)?

Tak nie do końca. rpm -ba --target=i386,i586,i686 gnucash.spec
powodował wywałkę po zbudowaniu i386 (znaczy się na i586 już się nie
chciał zbudować), natomiast oddzielnie było oki.

--
Nikt nie jest nieomylny. W szczególności ja.
baseciq w baseciq.org