ssh 3.3.p1 i rpm z kontrolą listy plików

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 25 Cze 2002, 13:49:54 CEST

On Mon, Jun 24, 2002 at 08:53:42AM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Poprawic patcha na PPC.
> Filon stwierdzil ze blad jest banalny, tylko on wyjezdza, wiec moze
> ktos dobrze obeznany w C by przejrzal, czemu tam sie memory fault robi.
> A robi sie wlasnie na PPC bo to taka upierdliwa architektura (i przez to
> troche bezpieczniejsza...) ze nie daje pisac "za miedza".

Mógłbyś rozwinąć tę myśl? Czyżby ktoś ukradł z x86 mmu?

Naprawde nie wiem czemu widzisz w *przypadkowym* wysypaniu kodu z
błędami jakieś mityczne zalety ppc. Nie żebym coś miał przeciw tej
całkiem fajnej arch ale może lepiej trzymać się faktów?

> IMHO to jakis int zamiast long int,

Na b50 sizeof(int) == sizeof(long int) == 4.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h