kernel-2.4.18-X

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 27 Cze 2002, 16:33:50 CEST

On Thu, 27 Jun 2002, Michal Margula wrote:

> A o co poszło i z kim? Bo IMHO brak 2.4.x u nas to duża strata (pomimo, że
> sam nie mam możliwości używania).

Moze ja to wyjasnię ...
Poszlo o kernel > kernel-2.4.18-2, w ktorym zaczely sie zabawy z newnatem,
iptables, etc, przez to masq i ftp zza maski przestalo dzialac ...
Developerzy z #PLD zarzucili Wojtkowi, po co experymentowal na jajku z
brancha LINUX_2_4, i dlaczego nie robil tego na LINUX_2_4_DEVEL czy moze
LINUX_2_4_CIECIWA ...
W calosc wkrecony zostalem Ja, jako wzór cnót developera, ze niby ja TYLKO
potrafię wypuszczać stabilne kernele, i potencjalnie Ja mam przejąć po
Wojtku linię 2.4.
Oficjalnie stwierdzam, ze nie chce Mu wchodzic w robotę, jedynie co moge
TERAZ zrobic, to zmotywowac go do dalszej pracy nad stabilizacją lini 2.4
w PLD.
I co mogę poradzic .. prosze, niech TYLKO Wojtek podejmuje decyzje, niech
caly sztab, który podsuwał mu te nowe żeczy niech robi to zaniego ale w
branchu LINUX_2_4_DEVEL a nie LINUX_2_4. Niech Wojtek sam podejmuje decyzje
CO i JAK ma migrować z LINUX_2_4_DEVEL do LINUX_2_4.
Aha i jeszcze coś ... niech zadne experymentalne zeczy nie lądują do
LINUX_2_4, niech zostaną z LINUX_2_4_DEVEL ...
Z mojej strony to EOT.
A co do mojego rychłego objęcia 2.4, no czy Ja wiem ? narazie nie ..
(czeka mnie 2.2.21 na ppc i na sparce do dokonczenia), a potem robie sobie
wakaaaacjeeee :)))))))))
A po wakacjach to zobaczymy ....

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)