FTP

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 27 Cze 2002, 16:38:18 CEST

On Thu, Jun 27, 2002 at 02:34:27PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> IMO w przypadku sshd to nie jest poprawka tylko brzydaśny workaround,

W przypadku sshd tak - ale lepsze niż przenoszenie kawału kodu, żeby
działał z uidem 0. A jak na razie nikt nie zrobił tego porządnie.

> który na nic się i tak nie zda (co z innymi limitami?). Nie wrzucaj tego
> patcha do modułu rc-scripts :)

A jakie inne limity są ustawione restrykcyjnie przed startem demona?

> ps. przy szukaniu błędów to możesz z palca odpalić daemona

Aha, zwłaszcza jak trzeba mu pokazać N parametrów i ustawić przedtem
M zmiennych środowiskowych. Od dawna mi brakowało możliwości łatwego
zrobienia tego z normalnego skryptu init (a teraz wystarczy wpisać
odpowiednie ULIMIT_C do sysconfig).

--
Jakub Bogusz