SPECS: SDL.spec 1.85->1.86 [kloczek]

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 30 Cze 2002, 17:13:19 CEST

On Sun, 30 Jun 2002, ZyTeK wrote:

> Osz Ty sprytna bestio :)

Dla mnie to jest trochę bez sensu ... ale chyba tak musi być ..
chociaż PLD to nie RH, a RH to nie PLD ...
a z mojej strony to nigdy nie podniosł bym rel o 2 podbicia .. to jest
troche dziwne ...
zresztą może by tak opracować jakiś zbiór regół dla developera co jest
dobre a co złe ?
przykład:

* nigdy nie wpuszczaj na HEAD pakietu niedokonczonego z niepełnym Release,
od tego są branche
albo:

* bez dobrego uzasadnienia nie podbijaj rel pakietu o 2, 3, 4 rel bez
dobrego udokumentowania w pliku spec dlaczego wykonałeś takie podbicie

etc, etc ...

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)