SPECS: SDL.spec 1.85->1.86 [kloczek]

Nie, 30 Cze 2002, 17:27:15 CEST

On Sun, 30 Jun 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Dla mnie to jest trochę bez sensu ... ale chyba tak musi być ..
> chociaż PLD to nie RH, a RH to nie PLD ...

Wbrew pozorom to ma sens bo dzięki temu:
- nie trzeba nigdzie dodatkwo notować z którą wersja pakeitu RH zostało to
  skonfrontowane,
- pakiet ma taką epoch:ver-rel że wykona się upgrade z RH -> PLD.

[..]
> przykład:
>
> * nigdy nie wpuszczaj na HEAD pakietu niedokonczonego z niepełnym Release,
> od tego są branche

.. o il nie masz zamiaru tego kończyć, a doszedłeś tak daleko że innym
ciężko bedzie się połapać jak to śkończyć :)