Upgrade...

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 28 Cze 2002, 00:02:14 CEST

On Thu, Jun 27, 2002 at 10:29:07PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [...]
                                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Gorszy w niczym. Lepszy w dzialajacej kompresji m.in.
> i tym ze nie powoduje koniecznosci wycieczek.

A podkreślone uwzględniłeś?
Ktoś sprawdzał działanie 3.4p1 bez PrivSep? IIRC co najmniej jedna
osoba. Można domyślnie wyłączyć jeśli nadal są problemy[1]; można też
tymczasowo wrzucić do / wersję 3.2p1 jeśli są problemy z 3.4p1 _bez_
PrivSep.

A jeżeli chcecie wywalić poprawkę z rc-scripts to zaproponujcie lepsze
rozwiązanie pozwalające wybranym demonom jednak zrzucić core bez
każdorazowego rzeźbienia.

[1] do czasu ich rozwiązania; co dokładnie nie działa (kompresja już
powinna)?

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/