Upgrade...

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 28 Cze 2002, 08:43:11 CEST

On Fri, Jun 28, 2002 at 12:02:14AM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> A jeżeli chcecie wywalić poprawkę z rc-scripts to zaproponujcie lepsze
> rozwiązanie pozwalające wybranym demonom jednak zrzucić core bez
> każdorazowego rzeźbienia.
A gdzie taki daemon miałby tego cora zrzucać? Zdaje się że potrzebuje
odpowiednich uprawnień do katalogu w którym siedzi. Poza tym taki
pliczek w nieodpowiednim miejscu naprawdę może napieszać.
Przecież do debugowania zwykle i tak odpala sie daemony "ręcznie".

Ja bym był ewentualnie za poprawką do rc-script, ale taką, która
pozwoli ustawic dowolny limit dowolnej usłudze.
Ale zdaje sie, że to można łatwo zrobić przez wstawienie polecenia
"ulimit" do /etc/sysconfig/usługa

Pozdrowienia,
	Jacek