Upgrade...

Pią, 28 Cze 2002, 11:41:51 CEST

On Thu, 27 Jun 2002, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
> [...]
>
> W czym 3.2p1 jest gorszy od 3.4p1 z "UsePrivilegeSeparation no"?
> Oprócz tego, że w tym drugim PrivSep jest bardziej dopracowane
> i w większej liczbie przypadków można to mieć ustawione na "yes"?

Znaczy się chodzi o obecne stan tych zasobów (co nie znaczy że po jakiś
zmianach pod kontem 3.4 nie moze się to zmienić).
Chodzi o przypadek w którym FHS jest instalowane w niewłąsciwej kolejności
powosuje że upgrade pada.

> Ale to jest problem z upgradem zestawu pakietów naraz przy pomocy rpm-a.
> Podobne rzeczy się mogą dziać przy innych zestawach (gorzej - przy dużej
> porcji pakietów można czegoś nie zauważyć[1]). Akurat sshd jest rzeczą
> krytyczną w większości przypadków - ale to nie jedyny przypadek.

Owszem ale w przypadku 3.2 nie ma tutaj dodatkowego zagrożenia.

Nie patrzyłem jeszcze czy od wczoraj coś się nie zmieniło (być moze już
..).