Upgrade...

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 28 Cze 2002, 11:28:35 CEST

On Fri, Jun 28, 2002 at 08:43:11AM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> A gdzie taki daemon miałby tego cora zrzucać? Zdaje się że potrzebuje
> odpowiednich uprawnień do katalogu w którym siedzi. Poza tym taki
> pliczek w nieodpowiednim miejscu naprawdę może napieszać.
> Przecież do debugowania zwykle i tak odpala sie daemony "ręcznie".

Nie zawsze to wygodne.
Czasami demon potrafi działać stabilnie i po jakimś czasie wywalić się
nagle. A nie zawsze można trzymać gdb podpięte do demona przez kilka
dni (szczególnie jeśli jest restartowany itp.).

> Ja bym był ewentualnie za poprawką do rc-script, ale taką, która
> pozwoli ustawic dowolny limit dowolnej usłudze.

Jak najbardziej za.

> Ale zdaje sie, że to można łatwo zrobić przez wstawienie polecenia
> "ulimit" do /etc/sysconfig/usługa

Oprócz core, które ma ustawiany hard limit 0 w funkcji daemon().

--
Jakub Bogusz