SPECS: SDL.spec 1.85->1.86 [kloczek]

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Nie, 30 Cze 2002, 23:38:26 CEST

Dnia 30 cze o godzinie 17:27:15 +0200, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> On Sun, 30 Jun 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

(...)

> Wbrew pozorom to ma sens bo dzięki temu:
> - nie trzeba nigdzie dodatkwo notować z którą wersja pakeitu RH zostało to
>   skonfrontowane,

Ja tam nie muszę nic konfrontować, dziękuję, nie potrzebuję.
Release było dla mnie znacznikiem zaawansowania zmian dokonanych
w pakiecie. Jeśli release pakietu na FTP było 10, a ja miałem
zainstalowane 1, to przypuszczałem, że jest spora szansa że pakiet
zawiera jakieś istotne poprawki, jakieś patche. Oczywiście to było do
czasu aż odkryłem, że między 1 a 10 jest tylko jeden commit zawierający
zwykle słowo "bumped"...

> - pakiet ma taką epoch:ver-rel że wykona się upgrade z RH -> PLD.

A to nadal jest celem? Ktos w ogóle ciągle się w to bawi? (no dobrze<
domyslam się, że jest to przydatne dla architektur, dla których nie ma
instalatora...)

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --