postgresql-perl -- zmiana nazwy

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 1 Mar 2002, 14:32:45 CET

piątek 01/03/2002 12:32:48, Robert Grabowski:
> Witam!
>
>   Chcę zmienić nazwę pakietu postgresql-perl na perl-Pg w
> postgresql.spec ...

To jest ten moduł?

ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/CPAN/authors/id/M/ME/MERGL/pgsql_perl5-1.9.0.tar.gz

Jeżeli tak, to zrobiłbym osobny perl-Pg.spec właśnie z tym,
a postgres-perl niech może zostanie, ze względu na potencjalne
kłopoty ze zgodnością modułu CPANowskiego z tym dystrybuowanym z
postgresem? Nie wiem jak to teraz wygląda, ale kiedyś (dawno) musiałem
właśnie wziąć wersję z postgresa ponieważ ten z CPANu kompilował się tylko
z CVSowym postgresem.