postgresql-perl -- zmiana nazwy

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 1 Mar 2002, 16:03:29 CET

Paweł A. Gajda wrote:
> piątek 01/03/2002 12:32:48, Robert Grabowski:

> To jest ten moduł?
>
> ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/CPAN/authors/id/M/ME/MERGL/pgsql_perl5-1.9.0.tar.gz

To ten sam moduł, ale w postgresql'u jest nowsza wersja, mimo, że numer
wersji zapisany w Pg.pm
jest ten sam...

> Jeżeli tak, to zrobiłbym osobny perl-Pg.spec właśnie z tym,
> a postgres-perl niech może zostanie, ze względu na potencjalne
> kłopoty ze zgodnością modułu CPANowskiego z tym dystrybuowanym z
> postgresem? Nie wiem jak to teraz wygląda, ale kiedyś (dawno) musiałem
> właśnie wziąć wersję z postgresa ponieważ ten z CPANu kompilował się tylko
> z CVSowym postgresem.

Hmmm... Ja też nie wiem, jak to wygląda ... Ja używam DBI (DBD::Pg).
Jeżeli są faktycznie z tym jakieś problemy, to można tylko dopisać w
postgresql-perl
Obsoletes:
perl-Pg

Może poczekamy, aż jeszcze ktoś się o tym wypowie... Mogę też wrzucić do
CVS tak, jak jest... Zawsze można się cofnąć :)

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com