gdm w init 5 nie daje nic wpisac -- trop rozwiazania

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 1 Mar 2002, 15:55:58 CET

On Fri, Mar 01, 2002 at 03:49:19PM +0100, Michał Kuratczyk wrote:
> To ja mam jakby odwrotnie. Jak przy stacie odpala mi się postgresql albo
> postfix (oba startują kilka sekund), to wtedy działa. Jak wyłączyłem
> (system wstaje kilka sekund krócej), to klawiatura nie reaguje...

Przekopując google'a pod tym kątem, znalazłem post gościa (o ile pamiętam
z 2000 roku), który pisał, że pomogło mu przestawienie startowania
niektórych serwisów (czy coś koło tego).

    wrobell <wrobell w ite.pl>