gdm w init 5 nie daje nic wpisac -- trop rozwiazania

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Nie, 3 Mar 2002, 15:14:06 CET

Daniel 'bonkey' Bauke wrote:

> right! przynajmniej u mnie pomogło. w repo już poprawiłem.
> a te ustawienia z i18n takie brzydkie musza byc? tzn. LANG
> i LC_MESSAGES? bo mi to dziala, ale czy nie bylo kiedys problemow
> z kompilacja z tego powodu?

Ustawienia i18n nie mają tu nic do rzeczy (chyba) ... Po prostu wysłąłęm
swoje, że by właśnie to pokazać... Ja mam tak ustawione, żeby klawiatura
pod X'ami mi działała przez xkb poprawnie, a jednocześnie chciałem mieć
angielskie komunikaty ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.