Nowy PgSQL (Bylo: Re: PostgreSQL i polskie zarosla)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 1 Mar 2002, 16:41:38 CET

On Fri, 1 Mar 2002, Daniel Mróz wrote:
> 2. Przy upgrade hurtowo: postgresql-libs, postgresql-devel,
>    pstgresql-clients i postgresql (jednoczesnie), wszystkie sie
>    aktualizuja, oprocz postgresql (pisze i dumpie itd.)
>    i postgresql-devel (krzyczy, ze mu sie biblioteki nie zgadzaja).
>    W rezultacie zostajemy z nowymi bibliotekami, nowymi klientami, ale
>    ze starym serwerem. Mam tylko nadzieje, ze nowy pg_dumpall nie
>    psuje dumpow ze starego serwera...

To jest problem (już pisałem o tym) z rpm'em.
Musiałby on obsługiwać coś na kształt ServiceGroup: postgresql

Wtedy można było dać %pregroup to co jest teraz w pre samego servera...

Ale to jest daaaaleka przyszłość...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...