Nowy PgSQL (Bylo: Re: PostgreSQL i polskie zarosla)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 1 Mar 2002, 16:50:34 CET

On Fri, Mar 01, 2002 at 04:41:38PM +0100, Blues wrote:

> To jest problem (już pisałem o tym) z rpm'em.
> Musiałby on obsługiwać coś na kształt ServiceGroup: postgresql
>
> Wtedy można było dać %pregroup to co jest teraz w pre samego servera...

Nie, tu jest akurat trochę inny problem:

1. to o czym niedawno pisałem - rpm sprawdza zależności tylko przed
instalacją grupy pakietów (trzeba sprawdzić, czy w 4.0.4 coś z tym
zrobili)

2. dump chyba można robić z innej maszyny niż ta, na której jest serwer;
rpm nie ma możliwości sprawdzania zależności zdalnie (a szkoda ;))

Chociaż w tym przypadku - sam serwer nie jest zlinkowany dynamicznie
z libpq, a protokół klient-serwer się nie zmienił (a przynajmniej
znacząco), zależność wersji klienta od wersji serwera jest mniejsza niż
wersji bazy od wersji serwera.

--
Jakub Bogusz