Kto zepsuł Meta key w X?

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 1 Mar 2002, 19:10:36 CET

On Fri, 1 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Cześć
>
> W 4.1 jako meta działał mi klawisz ,,Windows''. Teraz (4.2) nie działa.
> Czy ktoś ma pomysł jak można przywrócić to działanie? Jest to bardzo
> wygodnie np. w KDE gdzie można sobie zdefiniować że Meta+mysz przesuwa
> okienka.

Wogole 4.2 nie powinno byc w PLD-1.0 STABLE, tobie "Windows" nie dziala,
mnie ati mach64 agp, jeden gosciu na bugs.pld.org.pl zglaszal ze mu tez
cos nie dziala, imho TAKA zmiana przed STABLE nie ma sensu, rownie dobrze
ja bym mogl teraz sobie ugpradnąć jajko do 2.2.21 (ktore bedzie 10 marca)
i automaczynie w HEAD dac i do stable pchac ....)

Ja bym proponowal cofnac X'y do 4.1 ...

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)