Kto zepsuł Meta key w X?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 1 Mar 2002, 20:07:39 CET

On Fri, Mar 01, 2002 at 07:10:36PM +0100, Krzysiek Taraszka wrote:
> Wogole 4.2 nie powinno byc w PLD-1.0 STABLE, tobie "Windows" nie dziala,
> mnie ati mach64 agp, jeden gosciu na bugs.pld.org.pl zglaszal ze mu tez
> cos nie dziala,
Dla mnie to jest pierwsza od dłuższego czasu wersja XFree, która się
u mnie w pracy nie wywala przy przełączaniu X<->konsole. A próbowałem
kilku poprzednich wersji, z dwoma różnymi kartami i trzema driverami.
Były już tu też głosy od innych użytkowników, którym dopiero 4.2 zaczęło
działać.

> imho TAKA zmiana przed STABLE nie ma sensu
IMHO w tym przypadku ma. Trzeba się tylko sprężyć i pomyśleć jak
rozwiązać problemy które teraz wyszły, a ewentualnie zostawić 4.1
w supported.

Pozdrowienia,
        Jacek