Kto zepsuł Meta key w X?

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 1 Mar 2002, 20:10:00 CET

On Fri, 1 Mar 2002, Jacek Konieczny wrote:

> Dla mnie to jest pierwsza od dłuższego czasu wersja XFree, która się
> u mnie w pracy nie wywala przy przełączaniu X<->konsole. A próbowałem
> kilku poprzednich wersji, z dwoma różnymi kartami i trzema driverami.
> Były już tu też głosy od innych użytkowników, którym dopiero 4.2 zaczęło
> działać.

Wiec jak widac sa 2 strony medalu ...

> IMHO w tym przypadku ma. Trzeba się tylko sprężyć i pomyśleć jak
> rozwiązać problemy które teraz wyszły, a ewentualnie zostawić 4.1
> w supported.

Tak, 4.1 w supported a co do drivera ati to ja bym proponowal tak
"brzydko" ale skutecznie backport drivera ati, u mnie stary dziala, a nowy
"miga" co 5 sekund ...
ew, mozna by to poprawic, hmm, a moze sam poprawie ? zobacze jak przez noc
./builder -g XFree86.spec mi zassa zrodla ..

> Pozdrowienia,
>         Jacek

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)