glibc i md5 raz jeszcze

radzio@student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Sob, 2 Mar 2002, 15:45:24 CET

Znów mam problem z instalacją glibc: bląd sumy MD5 na plikach LC_CTYPE
przy rozpakowywaniu archiwum. Pakiet zaciągnąłem już dwa razy dla pewności,
ale błąd się powtarza (może mi ktoś wygenerować sume md5 glibc z ftpa
(i586)).

zrobiłem rpm2cpio glibc-... | cpio -i;rpm -i glibc-... --justdb;zmiana
uprawnień na root.root po wszystkich plikach z glibc;rpm -V glibc;

wynik jest taki: .......T na wyszystkich plikach z wyjątkiem kilkoma
wyjątkami:

1. Większość LC_CTYPE mają ..5....T chodziaż są wyjątki (np:
	/usr/lib/locale/fr_CH/LC_CTYPE)
2. Niektóry LC_CLOATE też mają ..5....T;

Ogólnie błędy MD5 nie występują poza /usr/lib/locale

Czy _na_pewno_ przy budowaniu glibc nie ma jakiś błędów, które powodują,
że w bazie lądują złe sumy? Nie chce mi się wierzyć, że to błędy transmisji
przez sieć (nie wyobrażam sobie przekłamań, które uszkadzają tylko pliki
LC_CTYPE; no chyba że połączenie szwankuje jakoś regularnie i tak też
są rozmieszczone pliki w pakiecie).

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>