Menadżery okien a menu, itd.

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 3 Mar 2002, 00:18:38 CET

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Nieprawda.

No faktycznie! Jak mu schowałem katalog z moją starą konfiguracją,
zrobił sobie nowe menu :))

> Jego Kolejny Pomysł (tm).

:))
Ciekawe czy on to robi nieświadomie, czy po prostu lubi nas rozbawiać :)

> echo "fvwm2" > ~/.wm_style

man wm_style nie ma
w man X nic
To z kolei chyba jest "redhatowy standard" (?)
W takim wypadku należało by opisać to w docach.
I nie będę wytykał palcami, ale znam jednego takiego co by
się świetnie nadawał do tej roboty bo mu się najwyraźniej nudzi :))

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)