pld-devel-pl Digest of: getv13410

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 4 Mar 2002, 11:16:29 CET

On Mon, Mar 04, 2002 at 10:11:47 -0000, pld-devel-pl-help w pld.org.pl wrote:

> From: Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>
> Subject: Re: DivX i inne na ftp
> To: grupa rozwijających pld <pld-devel-pl w pld.org.pl>

> Dlaczego? W mplayerze zabronione jest tylko dystrybuowanie binarek, a

Dlatego -ba zakończy się niepowodzeniem. Nie mam ochoty później przez
miesiąc tłumaczyć komuś od ftp, żeby usunął stamtąd pakiet.

> żadnych chronionych licencją plików w32codec w SRPMS nie ma.

Jeśli jesteś pewien to usuń 2,3,4 oraz 31 linijkę w32codec.spec oraz
pierwsze 27 oraz ostatni znak z linijki 13.

Ja tego nie zrobię, bo nie jestem pewien licencji. Chyba że dasz linka,
bo teraz szukać po zamotanej stronie mplayera i ich demagogicznych
tekstach nie mam ochoty.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!