remanent perl-* i wyniki jego

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 4 Mar 2002, 16:44:42 CET

On Mon, Mar 04, 2002 at 11:08:27AM +0000, Robert Grabowski wrote:
> Ufff.... fajnie. Dzięki za testy, ja nie miałem ani łącza, ani maszyny,
> ani czasu, aby wszystkie pakiety przebudować...

spoko. miałem trochę wolnego procesoro czasu.

> Teraz czeka mnie taniec z rpm 4.0.4 ... :)

bo do tanga trzeba dwoja ... sia la la.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]