wpe (fwd)

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Wto, 5 Mar 2002, 22:29:16 CET

On Tue, Mar 05, 2002 at 02:57:50PM +0100, Blues wrote:
> Nie używam tego programu. User mi się skarży.
> Sprawdziłem i ma rację. Przy TERM=xterm(-color) nie działają te klawisze,
> natomiast przy TERM=linux psuje się semigrafika.
Ktoś ma chyba skonfigurowany inaczej system.
A strzałki i Backspace w xtermie działają?

U mnie w wpe na xtermie działają strzałki i Backspace .  Za to polskie literki
są zamieniane na jakieś dziwne sekwencje znaków.
xwpe się nie uruchamia - pisze, że nie ma fontu 8x13.