wpe (fwd)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 5 Mar 2002, 22:47:07 CET

On Tue, 5 Mar 2002, Witold Filipczyk wrote:
> Ktoś ma chyba skonfigurowany inaczej system.
> A strzałki i Backspace w xtermie działają?

dopiero człowiek mi się przyznał, że przez putty się łączy... Co nie
zmienia faktu, że PLD pod putty nie najlepiej chodzi. z TERM=linux
semigrafika w mc się chrzani...

Źródła do tego są... i KTOŚ(TM)==kloczek się deklarował jakiś czas temu,
że będzie poprawiał pod tym kątem programy windziane...

wpe na RH w teminalu chodzi poprawnie. i jako xterm i jako linux...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...