FHS 2.2, katalogi dla gier

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 5 Mar 2002, 23:00:03 CET

On Tue, 5 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:
> Na pewno jedna rzecz jest do poprawki (zresztą nie psująca zgodności
> z 2.1 - tam nie było to tak wyraźnie napisane): ma być /usr/local/man,
> a nie /usr/local/share/man.
> (gotowe poprawki do FHS.spec i man-manpaths.patch już mam)

Wrzucać ;)

> Druga rzecz - już któryś raz o tym piszę i będę co jakiś czas
> przypominał, dopóki nie zostanie poprawiona niekonsekwencja. Chodzi o
> katalogi dla gier (znowu mi się przypomniało przy okazji
> rocksndiamonds.spec - w którym dane są umieszczone w nie istniejącym
> katalogu /usr/X11R6/share/games):
> binarki:
> 	/usr/games czy /usr{,/X11R6}/bin

IMHO to drugie.
Nie ma tu sensu kombinować, a do zarządzania "możliwością wykorzystania"
powinna być grupa games oraz uprawnienia +x dla usera i grupa.

> dane arch-dependent:
> 	/usr/lib/games czy /usr{,/X11R6}/lib czy /usr{,/X11R6}/lib/games
> 		(/usr/X11R6/lib/games aktualnie nie istnieje)

Czy jest sens kombinować? Jak wyżej - po co to games??

> dane arch-independent:
> 	/usr/share/games czy /usr{,/X11R6}/share czy /usr{,/X11R6}/share/games
> 		(/usr/X11R6/share/games aktualnie nie istnieje)

To samo.

Po prostu nie widzę uzasadnienia dla .../games/... poza /var/...

> BTW, fortune-mod to gra czy program edukacyjny? :>

nooo - możesz się ciekawych rzeczy dowiedzieć.... ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...