FHS 2.2, katalogi dla gier

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Śro, 6 Mar 2002, 12:42:48 CET

On Tue, Mar 05, 2002 at 11:00:03PM +0100, Blues wrote:
> IMHO to drugie.
> Nie ma tu sensu kombinować, a do zarządzania "możliwością wykorzystania"
> powinna być grupa games oraz uprawnienia +x dla usera i grupa.
Nie, nie grupa games. Bo później wychodzą takie potworki jak 2750,
root.games. Grupa games używana jest, żeby umożliwić grom zapisywanie
sejwów, wyników, etc. do /var/games. Każdy użytkownik będący w grupie
games będzie mógł oszukiwać, zmieniając wpisy tamże. Chyba że gry
zamiast sgida będą dostawały suid, co jest IMHO złym pomysłem.

wolf
--
  Bartek   .  - Siada towarzystwo, spokój, cisza, może to was uratować.
  Taudul   :