trojan: SOURCES xinetd.inet.sh

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 6 Mar 2002, 10:11:26 CET

On Tue, 5 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> To poprawiaj killall a nie wprowadzaj obejścia które po usunięciu błędu
> bedzie trzeba cofać. W ten posób doprowadzasz do sytuacji że coś zdziała
> ale błaą wcale nie jest usunięty i co więcej od tego momentu coś co jest
> błedem przestanie byuć postrzegane jako błąd.
> Cofnij tą zmianę i zajmij się się poszukiwaniem błędu.

Nie trzeba go będzie cofnąć po usunięciu błędu, ponieważ 12 jest po prostu
wartością jaka odpowiada sygnałowi SIGUSR2. Cofam zmianę, ale na szukanie
tego błędu w killalu nie mam czasu.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)