trojan: SOURCES xinetd.inet.sh

Wto, 5 Mar 2002, 18:18:08 CET

On Tue, 5 Mar 2002, Tomasz Trojanowski wrote:
[..]
> Wypadało by się z tego wytłumaczyć :)
>
> Otóż po:
>
> # killall -USR2 xinetd
>
> w logach jest:
>
> Mar  5 14:55:46 deneb xinetd[3205]: Unexpected signal 31 (Bad system call)
>
> a po
> # killall -12 xinetd
> już jest OK
>
> [...]
> Mar  5 14:54:54 deneb xinetd[3205]: readjusting service telnet
> Mar  5 14:54:54 deneb xinetd[3205]: Reconfigured: new=0 old=5 dropped=0
> (services)
>
> Natomiast
> [...]

To poprawiaj killall a nie wprowadzaj obejścia które po usunięciu błędu
bedzie trzeba cofać. W ten posób doprowadzasz do sytuacji że coś zdziała
ale błaą wcale nie jest usunięty i co więcej od tego momentu coś co jest
błedem przestanie byuć postrzegane jako błąd.
Cofnij tą zmianę i zajmij się się poszukiwaniem błędu.