mmazur: SOURCES mc-mo.patch

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 6 Mar 2002, 10:29:28 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 12:49:53AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> A co ci się nie podobało w oryginalnym zachowaniu? Bo mi się nie podoba
> zmienianie zachowania programów, jeśli nie ma się dobrego powodu. Potem
> diabli biorą jak na każdej maszynie ten sam program inaczej działa...

No właśnie. Mi oryginalne zachowanie odpowiada.
Szczególnie w przypadku, kiedy wskazywana pozycja jest katalogiem.
Kiedy nie jest - zależy od sytuacji, czasami wygodniej żeby wszedł do ..,
czasami do . - ale w takim przypadku IMO oryginalnego zachowania nie
powinno się zmieniać, bo mc przez kilka lat do takiego zachowania
przyzwyczaił.

--
Jakub Bogusz