mmazur: SOURCES mc-mo.patch

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 6 Mar 2002, 11:29:28 CET

On Wed, 6 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:

> No właśnie. Mi oryginalne zachowanie odpowiada.
> Szczególnie w przypadku, kiedy wskazywana pozycja jest katalogiem.
> Kiedy nie jest - zależy od sytuacji, czasami wygodniej żeby wszedł do ..,
> czasami do . - ale w takim przypadku IMO oryginalnego zachowania nie
> powinno się zmieniać, bo mc przez kilka lat do takiego zachowania
> przyzwyczaił.

Chciałem zuważyć, że w zachowaniu oryginalnym jest błąd.

Gdy wciśnie się M-o na symlinku, to w drugim panelu pojawia się katalog
w którym leży symlink, a nie ten, do którego prowadzi.
(tak jest u mnie, ale w pracowni w mc 4.5.55-1 działa...)

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>