wpe (fwd)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 6 Mar 2002, 12:39:09 CET

On Wed, 6 Mar 2002, Jacek Konieczny wrote:
> Putty z PLD chodzi świetnie, o ile dobrze sie je (putty skonfiguruje).

Na swoje potrzeby to ja mam poprawnie zrobione, kiedy czasem potrzebuję...

> Czy ja dobrze rozumiem, że chciałeś używać putty z "TERM=linux"????

A czemu nie? Co w tym dziwnego?

Powód? Chociażby dziwne kolory pod vim'em przy xterm-color. TERM=linux
pokazuje eleganckie i ładnie czytelne.

> W putty należy wybrać "TERM=xterm-color",

Dlaczego "należy"???

> odpowiedni font, przekodowywania "windows<->iso" oraz odpowiednie
> kodowanie fontu (OEM/ANSI, zależy od użytego fontu).

To chyba wie każdy, kto musiał choć moment z tym programem mieć do
czynienia :) (BTW zawsze się dziwię skąd w nim się biorą te maleńkie
czcionki...)

> Chyba jedyne problemy to "~"  oraz ALT-Fx :-), ale tu putty ma nie wiele
> do "gadania".

Ma. To jest kwestia jego ustawienia. Normalne Fx działają. "~" to akurat
inna bajka - przypadłość windy...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...