wpe (fwd)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 6 Mar 2002, 11:04:43 CET

On Tue, Mar 05, 2002 at 10:47:07PM +0100, Blues wrote:

> dopiero człowiek mi się przyznał, że przez putty się łączy... Co nie
> zmienia faktu, że PLD pod putty nie najlepiej chodzi. z TERM=linux
> semigrafika w mc się chrzani...
Putty z PLD chodzi świetnie, o ile dobrze sie je (putty skonfiguruje).
Czy ja dobrze rozumiem, że chciałeś używać putty z "TERM=linux"????
W putty należy wybrać "TERM=xterm-color", odpowiedni font,
przekodowywania "windows<->iso" oraz odpowiednie kodowanie fontu
(OEM/ANSI, zależy od użytego fontu). Gdy czasem zmuszony jestem do
kożystania z Windows, to odpalam putty na full-screen i prawię nie widzę
różnicy w stosunku do konsoli Linuksa. Chyba jedyne problemy to "~"
oraz ALT-Fx :-), ale tu putty ma nie wiele do "gadania".

Pozdrowienia,
	Jacek