FHS 2.2, katalogi dla gier

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 6 Mar 2002, 12:56:27 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 12:48:30PM +0100, Blues wrote:

> Po kiego groma 2 tam jest??

Żeby gry mogły zapisywać do globalnych score.

> Ja mówiłem o binarkach w /usr/{X11R6/}bin/Xxxxxx
> 0750 root.games im chyba wystarczy, nie? A jest możliwość zarządzania kto
> może z gier korzystać, a kto nie ("bo pana Kazia z księgowości nie
> lubię...")

Gdyby były w /usr/games, to ten katalog mógłby mieć 750 root.gamers (to
nie literówka) i w ten sposób mamy zarządzanie.

> 1777 do /var/games... I każdy user będzie miał własny plik w /var/games,
> ale tutaj strzelam, bo nie znam formatu plików gier...

scores są globalne dla hosta - żeby użytkownicy mogli współzawodniczyć
między sobą :)
Zazwyczaj jest to jeden plik, lub plik per poziom. Nie plik per user.

--
Jakub Bogusz