FHS 2.2, katalogi dla gier

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 6 Mar 2002, 13:25:05 CET

On Wed, 6 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:
> Żeby gry mogły zapisywać do globalnych score.

No tak - w świetle dalszych zapisów to faktycznie konieczne...

> Gdyby były w /usr/games, to ten katalog mógłby mieć 750 root.gamers (to
> nie literówka) i w ten sposób mamy zarządzanie.

Teraz pytanie - czy naprawdę chcemy mieć zarządzanie za cenę rozwalenia
binarek do jeszcze jednego (nie, 2...) katalogów?

Jeżeli tak IMHO jednak do /usr/{.../}games/ , no i dopisanie games/ do
PATH...

Widać, że nie grywam, nie? ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...