FHS 2.2, katalogi dla gier

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Śro, 6 Mar 2002, 13:03:57 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 12:48:30PM +0100, Blues wrote:
> Po kiego groma 2 tam jest??
> Ja mówiłem o binarkach w /usr/{X11R6/}bin/Xxxxxx
> 0750 root.games im chyba wystarczy, nie?
Nie, potrzebują sgida żeby mogły zapisywać wyniki. Np:
[wolf(@apoplexy:pts/24):/var/games/crawl]$ ls -l scores
-rw-rw-r--    1 root     games        6909 Mar  6 12:38 scores

> A jest możliwość zarządzania kto
> może z gier korzystać, a kto nie ("bo pana Kazia z księgowości nie
> lubię...")
Jakiś czas wrzucałem do /var/games z myślą o tym. Kloczek zmienił na
/usr/bin, zapytałem się jak ma być, nie raczył odpowiedzieć.

> 1777 do /var/games... I każdy user będzie miał własny plik w /var/games,
> ale tutaj strzelam, bo nie znam formatu plików gier...
To do sejwów. Ale wtedy userzy mogą sobie edytować i oszukiwać. No i
scores - jeden plik dla wszystkich.

wolf
--
  Bartek   .  - Siada towarzystwo, spokój, cisza, może to was uratować.
  Taudul   :