AUTH dołączony do paczki sendmail'a - dlaczego nie ?

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Czw, 7 Mar 2002, 06:17:26 CET

On Wed, Mar 06, 2002 at 10:45:49PM +0100, Jarosław Kamper wrote:
> Nie trzeba, można. Wystarczy zmienić 3 linijki w sendmail.mc które robi
> sendmail-auth.patch i wygenerować nowy sendmail.cf

Wiesz, PLD cechują przede wszystkim gotowe rozwiązania, masa paczek ma
dużo --enable-cośtam, a idąć wzorem qmail'a dlaczego sendmail ma tego
nie mieć ? apt-get install sendmail i działa wszystko z autoryzacją,
pozatym moim zadniem kto dziś nie korzysta przy MTA z autoryzacji, w
dobie spamerów innych arbuzerów.

> Ale jeżeli nie umiesz, możesz przebudować sendmaila z -with auth bez
> zabawy ;)

Czekaj - to jest slack czy PLD? Wiem że niektóre rzeczy można/trzeba
przebudować, bo nie wszystkim pasuje taka konfiguracja, pozatym na pewno
więcej będzie tych którzy będą korzystać z SMTP AUTH jak tych, którzy nie
będą.

Powinno to być moim zdaniem dołączone "by default"

--
Przemysław Stanisław Knycz