AUTH dołączony do paczki sendmail'a - dlaczego nie ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 7 Mar 2002, 10:29:35 CET

On Thu, Mar 07, 2002 at 06:17:26AM +0100, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Wiesz, PLD cechują przede wszystkim gotowe rozwiązania, masa paczek ma
> dużo --enable-cośtam, a idąć wzorem qmail'a dlaczego sendmail ma tego
> nie mieć ? apt-get install sendmail i działa wszystko z autoryzacją,
> pozatym moim zadniem kto dziś nie korzysta przy MTA z autoryzacji, w
> dobie spamerów innych arbuzerów.

Od kiedy qmail jest wzorem dla sendmaila? ;)

Ja nie korzystam z AUTH i nie widzę takiej potrzeby - RELAY'uję tylko
swoje hosty.

> Czekaj - to jest slack czy PLD? Wiem że niektóre rzeczy można/trzeba
> przebudować, bo nie wszystkim pasuje taka konfiguracja, pozatym na pewno
> więcej będzie tych którzy będą korzystać z SMTP AUTH jak tych, którzy nie
> będą.

Pisałem wyżej, że nie trzeba a można.
Co do tematu większości to na razie jest dokładnie na odwrót do tego co
mówisz ;)

> Powinno to być moim zdaniem dołączone "by default"

Dobra, ale użytkownicy qmaila raczej zdania nie mają ;)))

Ja używam sendmaila i AUTH jest mi zbędne - 1:0 dla mnie.

A tak poważniej, osoby używające sendmaila proszone są o głos.
Komentarze innych również mile widziane.

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846