PLD-kernel-HOWTO.html

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Sob, 9 Mar 2002, 16:32:33 CET

W liście z sob, 09-03-2002, godz. 13:49, Rafał Kleger-Rudomin pisze:
> Dlaczego ten wasz "X-Mailer: Evolution/1.0.2" tak gwałci polskie literki?

No bez przesady z tym gwałceniem. Po prostu wysyła w UTF-8, którego duża
część mailerów nie potrafi poprawnie obsłużyć (chociaż chyba powinny).
Można dla pojedynczego listu wybrać wysyłanie w ISO-8859-2, o czym
czasami :) pamiętam. Korespondowałem już z autorem, żeby dał ludziom
konfigurowalny default != UTF-8, można mieć nadzieję na zmianę w
kolejnej wersji.

|   In God we trust. All others must   :            Pawel Sakowski   |
|  present a valid X.509 certificate.  :   <pawel w sakowski.eu.org>   |